Jag älskar dig.

Måndag idag. Vart lite strul med tåg igår så min bror fick offra sig - snäll som han är - och komma till Uppsala och hämta mig.

Helgen bestod i alla fall av:
Fredag - shopping. Jag fick med mig två par nya jeansleggins, ett par lackleggins (som förövrigt vart för stora..), en jacka, en mössa, ett par vantar och ett linne. Och en tröja också då fast den fick jag från Sebbe (egentligen från hans jobb men det vet dom inte om ;)).

Lördag - förfest för och sen krogen för att fira Maddis som fyllde hela 18!

Söndagen blev slö och mot kvällen åkte jag ju hemåt också så. Idag blev jag även utringd så imorgon blir det jobb hela dagen. Skööönt! Inte att jobba, men att gå pengar ;)

Bjuder väl på lite bilder som fotografen på Kalas tog i lördags.













Alla bilder är väl kanske inte dom vackraste men vaffan..


Kommentarer
Postat av: Katarina

Fan så Sebbe är lik Micke på den bilden :P Ruskit lika, Kolla på en bild på Micke i från när han hade sin fjortis frisyr och ser du att dom är ganska lika ;)

2010-11-23 @ 16:20:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0