Last day..

Sista dagen på praktiken är över. Har gått rätt bra idag. Måste ju bara få lov och säga att det har blivit en HEL DEL fia med knuff under den här månaden, dock inte lika många vinster.. Jag tror barnen har någon sorts magi med tärningen..

Haha. Nåja, lär väl ta mig dit och hälsa på sen någon gång - lite då och då. Men inte än.

Imorgon är det visning och ev. utgång. Sen är det en helg av vila. Är lägenheten imorgon inte något i våran smak/någon annan säger ja innan oss så blir det ännu en visning på Tisdag istället, med andra ord pyser jag i sådana fall till Sebbe på måndag kanske? Annars blir det på torsdag som planerat. Orka tänka på det nu, kan ju börja med att överleva denna dag och sen morgondagen :)

Men nej, nu ska jag nog kladda ihop några muffins. Nathalie var ju snäll och skickade mig ett recept igår som jag nu vill testa att göra! :) Om det finns ingredienser..

Nåja, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0