Lights off.

Tänka sig att jag aldrig kan ha tålarmod. Färdig fixad är jag. Både hår, kläder och smink. Ja, det är väl egentligen skit samma.

Sitter som vanligt vid mammas och pappas data fast denna gång sitter jag faktiskt inne på mitt rum istället för i köket, haha. Good work ;) Pappa lagat mat så det luktar mums just nu. Fast det är väl kanske inte klart riktigt än.

P sa att vi kunde komma till henne vid sex, ett tag kvar till dess. Fast vi åker inte här ifrån förrän i alla fall halv sju för då kommer mor hem med andra bilen. Den som är hemma låter illa, haha!

Men nej, bjussar på någon egoist sen ska jag göra något annat. Typ siiiiiims!

Nej jag satt inte och tog kort i tio minuter!


Kommentarer
Postat av: anna

vilken pudding! :)

2010-11-13 @ 00:21:09
URL: http://annawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0