Loooove

Så, nu var helgen över också!

Sebbe kom hit igår mot kvällen och idag åkte han hem. Blev alltså inte mycket tid för oss, men vi ska ju ända snart flytta så det skadar väl inte ;)

I vilket fall så åkte jag iväg med pappa och bror innan Sebbe kom. Åkte till pappas jobbarkompis för att hämta en tv som han gav mig (för två ciggpaket, smart där) och efter det tänkte jag att vi kunde åka in och kolla på elgiganten om ett super bra paket fanns kvar där och tro det eller ej men det gjorde det så jag fick även med mig en vattenkokare, kaffebryggare och en brödrost hem. För ynka femhundringen. Nice!

Dock är alla skeptiska till dedär med vattenkokare. Vad ska man med den till? Men jag tycker dom kan vara bra och ha jag :)

Men ja. Jag och Sebbe har inte gjort mycket alls i helgen, för som sagt var han ju inte här speciellt länge heller. Men men.

Nej, nu ska jag fixa nästa punkt på listan och sen ska jag nog packa ner vissa grejer lite bättre i min kartong här bakom mig. Bye!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Varmt välkommen in i min smyckesblogg! Här hittar du Unika & handgjorda smycken, designade av mig. Trendiga, stilrena smycken som garanterat ingen annan på stan har! Kika gärna in kanske hittar du något fint till Dig själv eller någon fin julklapp till någon du tycker om.

Eller bara låt dig inspireras!



/ Charlotte!

2010-11-29 @ 00:46:41
URL: http://enelfindelmar.blogg.se/
Postat av: Linn

Du hade kunnat få exakt samma saker på media Markt för nån vecka sen för 200 kronor mindre. Assa vattenkokare, kaffebryggare och brödrost.

2010-11-29 @ 07:21:03
URL: http://Liho-Linn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0