Måndag

Helgen har gått fort. Kanske beror det på att det hänt något hela tiden.

I fredags var det ju lite fest och utgång. Dock vart det inte onyktert för min del med tanke på att jag bara drack två cider, haha! Under kvällen kom jag fram till att jag var tvungen att åka till Sebbe på lördagen och så blev det.

Efter att vi hade käkat och så var det bara å fixa sig innan vi sen behav oss ut till Maddis där det var dags för fest. Kvällen blev skitbra och hur kul som helst! Även om jag blev kallad för allt från kinky till att jag typ hade sexig dialekt? Ja, så det kan bli.

Bortsett från dom dagarna så blev det en extremt SEG söndag. Jag och Sebbe kom hem, duschade och sen sov vi några timme tills det blev dags för mat, sen vart det tv resten av kvällen. Inatt sov man ju skapligt gott i alla fall och kunde dra på sig en sovmorgon ända till halv tolv! Satan vad skönt det var ;)

Men nej, nu ska jag runda av och kolla något annat istället. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0