På jobbet.

Sitter här på jobbet nu. Har precis min rast och ja, den är ju visserligen snart slut.

I vilket fall så börjar min mage kurra som värsta åskan och det är fasen nästan en timme kvar till maten?! Men ajja. Efter maten slutar jag typ också, eller ja jag slutar halv två men tiden på eftermiddagen går ju så fort. Varför vet jag inte.

Som jag sa igår så var jag sjuuukt trött då. Idag var jag också trött men inte riktigt lika. Men när jag skulle släcka lampan på rummet och bege mig hit, ja då såg jag ju min säng.. då ville jag gärna bara krypa ner under täcket. Inte bra, haha.

Och idag har jag fått min första lön! Tammefan ;) haha. Visserligen bara från den gången då jag bara jobbade i två timmar.. Men ändå.

Men nej. Ett rörigt inlägg som ni märker. Därför tänker jag kila nu. Rasten är ju typ slut så..

Kommentarer
Postat av: michelle

sv: nej, känner att jag måste pusha mig lite när det kommer till julklappar :p Annars väntar jag till dagen innan och får panik.

BTW!

julklappstips till pojkvän ? :c

2010-11-26 @ 11:05:36
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0