Vad ska jag skriva?

Ja, det är en jäkla bra fråga det.

Finns inget att skriva om känns det som. Att skriva om dagen känns onödigt. Dagen idag var ju som alla andra. Förutom att jag och en av vikarierna satt och diskuterade namn på barn (vad vi vill att våra egna ska heta) och sen spelade vi lite memory. I köket såklart eftersom att det var det ända varma stället.

Bortsett från det så har jag duschat, setat här, kollat efter lägenhet, ätit mat, ätit någon godis, kollat på tv och ja, suttit här. Segt med andra ord. Trött är jag också, men än kan jag ju inte sova.

Som jag sa. Har ju inte ett skit att skriva. Får väl runda av nu så jag inte bara skriver massa skit. Vilket jag redan har gjort..

Jag älskar min Sebastian ♥


Kommentarer
Postat av: Katarina

Heej :) Jag vet inte hur man gör en header? De ända jag har är print och word.. Jag förstår mej inte på hur man gör. kram Katarina

2010-11-02 @ 21:14:00
Postat av: Katarina

Hej :) Jag laddade hem programet men förstår inte riktigt hur de funkar? Hur gör man en heder ?

2010-11-03 @ 11:00:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0