Värdelösa 19!

Ja, grattis till mig själv.

Nästa sista dagen på praktien är nu avklarad. Har fått några grattis, både av barn och vuxna. Har även fått några ledsna miner för att min sista dag är imorgon, haha.

Barnen har haft superkul idag - det är ju SNÖ! Haha ja, barn.. Dock är dom rätt bäst på att äta själva snön och det lärde man ju sig när man var liten, att man kan få mask i magen ;) Så jag fortsatte såklart i det spåret så när en flicka gick och käkade snö vräkte jag ur mig:

"Men du, du får mask i magen om du äter snön. Sen äter masken upp din mage inifrån..."
"Men det är ingen mask i den här snön ju?"
"Nej, men snön blir till maskar när dom hamnar i magen"

Resten av utflykten gick hon och spottade. "Jag måste ju få ut all snö!". Kanske ska jag tänka lite på vad jag säger, hihi!

Nåja. Ska kila, bege mig till duschen tror jag. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0