Wiho!

Tisdag idag. Praktiken gick bra. Dock var det svinkallt ute på rasten! Det är ju så att det blåst en massa exakt hela dagen, tror det varit så på många ställen och inte bara här? Mot mellis började snön falla och när det var dags för mig att bege mig hemåt hade pappa läst mina tankar - han kom och hämtade mig! Det tackar jag för, haha.

När jag kom hem blev det bara byta om lite och sen begav jag mig ner till pandan. Vi fixade lite pankakor och sen glodde vi på film. Sen vart det hemfärd och nu sitter jag här.

Idag är en sån dag då jag saknar Sebbe en massa. Har setat och tänkt på honom exakt hela tiden idag. Längtar extremt till nästa helg då jag får åka dit och mysa en massa! Massa hjärtan till min baby.

Sebbe gjorde mig nyss glad också. Blir visning på ännu en lägenhet på fredag, dock får vi se om det är något att ha eller ej. Kl 11 ska vi vara i Enköping på fredag i alla fall, lär bli till å ta ledigt från praktiken då. Wierdo då? Min sista dag är då ju! Kom jag på nu, haha. Då blir min sista dag på Torsdag istället då ♥

Men ja, när jag kommer hem blir det väl lite fix och sånt. Blir till å dra på utgång på kvällen. Erik Hassle kommer ju till GM och om inte alla TRÖKMÅNSAR backar ur så blir det i alla fall så. Annars vet jag inte vad som sker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0