Word Word Word

Jag vill skriva något. Men jag har inget att skriva! Hur gör jag då?

Just nu sitter jag och dunkar musik. Väntar på Bonde söker fru.

När jag spelar musik nu så kom jag precis på att förut en gång så lät jag dom sjunga en rad i låten sen böt jag låt, spelade en rad sen böt jag ännu en gång. Varje rad från varje låt fick bilda sin egna lilla text. Har hittat pappret med dessa texter på och tänkte bara visa litet smakprov ;)


"If you and I can be
I wanna love you like I can
Don't pull your love out on me, baby
I might go crazy"
♦ ♦ ♦ ♦ ♦
"Open up your eyes
Through every tear and every fear
In a different light
I can be everything"
♦ ♦ ♦ ♦ ♦
"Sometimes goodbye is a second chance
I hope they understand
This is my chance
I'm just saying"


Ja, ingen av dom är väl riktigt bra i sammanhang. Men tänk på att det liksom är en rad ur helt olika låtar och det var inge fusk att sitta och leta bland låtarna utan jag minns att jag hade uppspelningen på "blandning" och låten som kom efter låten jag lyssnade på fick helt enkelt ha en rad som passade till den innan. Ja så det kan bli.

Jag vet, ibland har jag bra roligt liv alltså.

Jag måste bara få säga att nummer tre(sista alltså) faktiskt är en text som passar mig. Ett hejdå i ett förhållande gav mig en andra chans, min chans är den jag lever i nu - med min Sebastian. Lite fränt är det faktiskt. Med tanke på att det står Dennis och liten hjärtan på pappret med alla texter på så var jag tillsammans med honom under tiden dessa texter blev av, se så passande då. Jag kanske var synsk?

I vilket fall så är jag glad att jag fick den här chansen, kanske ska jag rätta mig själv och säga TOG den här chansen. För jag kunde inte haft någon bättre än min älskade älskling. Min pojkvän, min fästman, min snygging, min sötnos, min saknade och allt annat han är ;p

Nej, packa ner lite grejor tills imorgon och glo bonde nu då.

Kommentarer
Postat av: katarina

Okej :) När är du inne på msn ?

2010-11-04 @ 09:45:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0