21:a oktober 2010

Idag är det redan torsdag. Fast känns ändå som om veckan gått sakta? Jo, så är det. I vilket fall så är jag hemma nu från ännu en dag av praktiken (kom hem vid 3-4) och det har gått bra idag med. Dock tror jag att jag kommer ha tappat lite av min hörsel när jag är klar där, liksom varför skrika när man "pratar" när man sitter precis bredvid varandra? Ja, barn alltså..

Fick till och med en fråga idag när en av ungarna var envis mot mamman och inte ville sluta leka med legot; Vill du verkligen ha barn sen? Haha. Men ja, det vill jag självklart ändå! :)

Igår stack Sebbe iväg och köpte en cross efter jobbet. Ja, han köpte nyligen en men nu ville han tydligen ha en ny. Varför kan man ju undra. Kanske var det som en liten födelsedagspresent till sig själv eftersom att han idag fyller hela 20 år! Grattis baby ♥

Men nej, nu lär jag pysa ut i köket och käka, har inte ätit sen mellisen halv tre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0