Done!

Ja, nu är praktiken klar. Fyfan vad man kan kalla detta sista minuten!

Igår fick ju min arbetsförmedlare som sagt prata med chefen i över skolan här uppe och idag skulle jag ringa upp henne och höra om någon nappade. Jag fick praktikplats på ett fritids(?) eller om man kallar det förskoleklass, är nog lite både och där. I vilket fall så var jag dit idag, fick ett papper påskrivet. Sen skulle någon facklig representant skriva under, ja då var hon upptagen just då och jag var tvungen att komma tillbaka om en halvtimme eller så. Men nu har jag vart där, fått det påskrivet så nu är det bara att lämna in det till arbetsförmedlaren. Skönt!

Just nu sitter jag här och bara väntar på att tiden ska gå, så jag kan åka dit. Men skulle ju komma mot eftermiddagen så.

Vad mer? Ja, Sebbe har lagt ett bud på lägenheten (dock på det priset som var med tanke på att han var första och lägga ett bud) och det är ingen som har budat över ännu. Han la budet igår vid tre, så detta kanske bådar gott? Heter det ens så? Haha, lät lite fel när jag skrev det men skit samma. Som vanligt, är bara vänta och se ;)

Kolla om det finns varmvatten nu, då blir det duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0