Fullbokat

Känns som om jag har mycket att göra i helgen. Fast det är bara två grejer, men ändå.

Imorgon blir det godmat och mys hemma hos AnnIrene på kvällen - såklart mer några av resten av tjejerna. Men det är ju som sagt inte förrän på kvällen så jag lär ju sysselsätta mig med något på dagen också. Vad?

Söndag blir det sen att fara över till Enköping. Jag och Sebbe ska till å kolla på en lägenhet. Får la se om den duger. Jag är kär, så som den ser ut på bilderna. Men det kan alltid finns saker som döljer sig under ytan ni vet. Så ja, vi får se helt enkelt. Sen har man kanske lite oturen att det skulle bli budgivning och då finns risken att priset stiger lite too mutch. Vi är trots allt bara 19-20år och bara en av oss har jobb. Men som sagt, allt återstå att se.

Men nu, sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0