I love you

Jag finner inga ord för hur mycket jag älskar min pojkvän.

När vi firade ett år skrev han detta; "Var redan ett år sen jag tog mej en tripp till lilla norberg första gången. Ett år sen jag fick umgås på riktigt med dej och ett år sen det blev jag och du <3 Jag har verkligen älskat det här året men mest av allt har jag älskat dig som vart med mej :) <3 Jag älskar dej Evelina. Mest av allt och det här var första av väldigt många år <3 Du är bäst :) <3"

Något säger mig att det är han som är bäst, inte jag. Han är för underbar. Han gör mig sjukt lycklig. ♥

Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

SVAR: jaa, jag måste ju erkänna att det var lite besvärligt när jag inte kunde sätta på mig skorna själv :P Men ändå helt underbart att ha sin lilla bebis där inne sparkandes hela dagarna :) Så det där besvärliga med massa kissande och rygg ont och inte kunna ta på sig skorna själv gör inte så mycket faktiskt :P haha <3

2010-10-04 @ 21:26:22
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: nathalie.

Det var gulligt :D

2010-10-05 @ 09:34:45
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0