MONEY!?

Idag är det måndag. Det är kanelbullens dag och det är ingen mamma som bakat nå bullar.. too bad. Anledningen till att jag inte bakar själv är att jag aldrig gjort det så jag vill inte prova just nu, mamma gör det så bra själv så det hade ju varit bra om hon var ledig och kunde baka. Men ja, förhoppningsvis köper hon med sig hem?

Förövrigt så vill jag att någon ger mig ungefär 10-20tusen. Varför? Jo för att jag vill flytta och detta är vad som saknas för att jag ska kunna göra det. Är det inte för hemskt? Det är inte ens mycket, inte egentligen. Men ja, det är för mycket för mig och Sebbe. Synd för våran del. Om vi inte lyckas på något vis. Skulle nog vara bra, då kanske jag kommer närmare mer jobb än vad som finns här. (Finns ingenting här..)

Men nej. Nu har jag precis knapat ihop en höstigt design till Natta's blogg så nu ska jag bege mig från datan och göra något annat. Förmodlingen så går jag in till mammas å pappas data men det behöver vi inte tala högt om. Nörd.


Kommentarer
Postat av: Linn

Jobb finns, om man inte begränsar sig. Det gäller att söka allt som finns att söka, även om det innebär att det kanske är ett jobb i kiruna eller nere i malmö. Så är det bara. Vill man ha ett jobb, ge dig faaan på att du ska ha ett också. Skriv ett cv som går att lämna överallt, och ett personligt brev som går att lämna överallt. Åk till Avesta(?) och gå in på olika ställen och prata med dom och lämna cv och personlig brev. Man kan inte bara låta af sköta det mesta, men måste ge sig ut också, det är det som ger resultat! Använd kontakter också.. !

2010-10-05 @ 08:54:46
URL: http://liho-linn.blogspot.com
Postat av: nathalie.

Tack så mycket :)

2010-10-05 @ 09:38:26
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/
Postat av: amanda

håller med linnsan, det finns alltid något. Kanske inte det bästa jobbet men man måste ju alltid börja någonstans. Lämna ut lite cv:n till ställen du kan tänka dig att vara på så kanske någon ringer dig :)

2010-10-05 @ 19:02:55
URL: http://writteninthestarss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0