Nu är du dålig.

Tänk att det till och med skulle vara svårt att hitta en jävla praktikplats nu. Ja sen när fan är det svårt? Känns som om det är lika svårt som att hitta ett jobb. Ha.ha.

Har ringt runt nu, och det slutade med "Skicka över ett mejl med det och det i, sen hör jag runt på förskolorna och ser om det går" - done! Nu är det alltså bara en förgäves väntan.. Min praktikplats ska jag ha klar i BÖRJAN PÅ NÄSTA VECKA. Skitsak.

Ja, allt är mitt eget fel så jag är inte direkt arg på förskolorna eller A. Men nu är det så att jag känner mig så kass så jag blir bara lite ledsen i ögat. Typ. Usch då.

Förhoppningsvis blir det något positivt med dagen. Typ som att Sebbe blir av med sin bil. Då är min helg fullbokad. Mer än bara tjejmys imorgon då. Nej fan, nu lär jag göra något vettigt. För det om hela dagen fram tills nu gått åt vettiga saker. Ni vet, jag lär ju ta en praktikplats här ikring med. För jag får ingen reseersättning. Inte bra detta. Som sagt, jag lär göra något annat nu. Annars blir jag nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0