Orka inte

Nej, nu är jag trött på den här väntan! Jag har väntat som en tok ända sen i söndags. Ännu inga bud lagda (inte enligt hemsidan i alla fall?) så varför kan hon inte bara ringa till min söta pojkvän och berätta hur det ligger till?! Ja, jag vet, kanske finns mycket att göra när det handlar om mäklarjobb, men ändå. Men idag är det torsdag. Hon skulle ju ringa runt ons-tors, så ringer hon inte skulle Sebbe ringa upp henne. Med andra ord får vi veta idag. Om hon inte får för sig att säga något i stil med att vi får vänta lite till. Nej, usch. Jag väntar i alla fall med spänning här hemma. Försöker intala mig att vi INTE kommer få den, så slipper jag bli lika besviken ;)

Skit samma. Nu ska jag gå igenom lite grejer här hemma. Och nej, det är inte inför flytt utan det behövs ändå :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0