Sweet

Min pojk jobbade bara i fredags, resten vart flyttat till nästa helg så han satte sig i bilen och for hit direkt. När han kom hit kollade vi på idol och med tanke på att han var uppe tidigt i fredags så gick vi och la oss efter det.

Resten av helgen har väl inte mycket hänt. Kollat på lite film och myst bara. Vart ju så kort varsel där så hann inte tänka in något kul att hitta på. I vilket fall så åkte han hem idag såklart. Och efter en liten pyttestund så fick jag helt plötsligt ett sms där det stod "älskar dig älskar oss <3", ja det gjorde ju min forsatta dag helt perfekt. Han är bäst som sagt.

Annat för dagen är att vi firar fyra månader, med förlovningen alltså. Helt sjukt fort det har gått, men helt underbart också :)

Men nej. Nu ska jag kila, vänta in Ensam mamma söker (lång tid kvar visserligen..) och sen lägga mig någorlunda tid, ska ju vara vid skola halv åtta imorgon så. Bye!


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: justja det göru ju. aa men hör av dig när du fått ditt schema då? :)

2010-10-17 @ 20:46:39
URL: http://writteninthestarss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0