18 år, snart 1 år

Jag lär ju förresten säga grattis till Anna som fyller hela 18 år idag! Så grattis snygging ;)

Inte har jag glott på något One Tree Hill som jag sa att jag skulle heller. Men har väl inte dött för det. Nu har jag lust å packa ner något till på fredag då jag pyser till Sebbe. Jag längtar, vi firar ju trots allt ett år i helgen. På söndag för att vara exakt. Hur sjukt det än är. Min present är klar. Den är inte bäst, men han får nöja sig, jag har ju liksom inga pengar så jag kan inte köpa något perfekt.. även om man gärna vill. Han får bli nöjd ändå helt enkelt ;)

Nåja, stoppa något i väskan kan jag göra. Sen tror jag att jag sticker in till mammas å pappas data och sätter igång sims istället. Tillsammans med två muffins - som jag bakade igår. Jag är bra duktig jag alltså, höhö.

Ja, hejdå.


Bilden är tagen för snart ett år sen.

Förresten så kom jag på att jag lite halft har en till present till Sebbe, höhö.
På tal om det så är hans data paj så han kanske inte ens hinner läsa detta inlägg innan vi ses? ;o


Kommentarer
Postat av: anna

Tack Gumman<3

2010-09-22 @ 23:04:38
URL: http://annawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0