AF

Nu har jag haft ännu ett möte. Fick äntligen fylla i lite papper angående mina pengar jag ska få. Så om jag förstått det rätt borde jag börja få mina pengar från och med mitten av oktober? Känns extremt bra, ja det gör det.

Imorgon ska jag som sagt till Sebbe. Dock vet jag inte ännu hur jag ska ta mig dit? Han och Robin ska ju till Bollnäs imorgon så förhoppningsvis kan vi lösa det genom att dom åker förbi och plockar upp mig på vägen hem eller något. Vore nog enklast.

Men nej, nu ska jag vara super rolig och fylla i en lista som jag stal från Anna's blogg. Förbereder väl mina vänner om att den handlar om "Mig och min partner" ;p

Efter det ska jag nog ta och hoppa in i duschen. Om det finns varmvatten. Sen packa lite till, om det finns något mer jag kan packa ner idag, men det gör det nog. Men nej, nu ska jag fylla i listan. Den kommer upp soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0