Rubrik. Rubrik. Rubrik. Rubrik.

Min mobil har varit tyst nu, i flera timmar. Mina tankar låg åt att min pojk liksom var på jobbet. Men sen slog det mig att det är torsdag. Han slutar ju halv två då. Känns mindre bra..

Nåja. Jag har bakad kladdkaka, igen. Blev till å käka det för ett tag sen, tillsammans med grädde och hallon. Det var lagom gott. Igår var det ju dock tjockande med tårta eftersom att min far fyllde år. Ja, blir rätt mycket tjockande för mig när jag går hemma, har inget å göra osv. Popcorn, kladdkaka, ja allt möjligt. Dock märks det aldrig på min kropp, så det är ju bra det.

Äh, nu blir det One Tree Hill igen. 16 and pregnant sög ju för det har jag redan sett, kuuul..

Kommentarer
Postat av: Gabriella

älskar oth! :D

2010-09-16 @ 19:11:42
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sv: the september issue, den är grym! de är en dokumentär om vouge :)

2010-09-16 @ 20:55:12
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0