Still Falling

Morss!

Vid halv elva så skjutsade pappa ner mig till Amanda, sen stack vi till gamla skolan och träffade henne. Sen valde Amanda att gå en bit med mig - ja, för jag gick hem. Så hon gick med upp hit sen vände hon och cyklade hem och jag fortsatte att gå sista biten hem.

På tal om det så måste jag ju få lov och säga att det var riktigt toppen väder idag. Alldeles lagom kallt/varm. Solen stekte på och ja, perfekt höstväder helt enkelt.

Men nej, nu tror jag att jag ska ta och plocka fram lite blåbär ur frysen så dom får tina. Tänkte köra lite muffins idag med. Fan vad jag håller på..


Bild: weheartit.com


Kommentarer
Postat av: nathalie.

Hej Evelina!

Skulle du vilja hjälpa mig med min design? Tycker att du är grym på det!

2010-09-29 @ 13:41:59
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0