I lost my heart

Goddag så här på torsdags-eftermiddagen. Eller vad ni nu kallar det?

Idag blev det en kort dag på praktiken eftersom att S var hemma idag också. Rättare sagt så gick jag dit till tio och gick hem runt elva. Lagom dag eller? Hm. Om ni undrar varför jag var där så kort bara för att S var hemma så kan jag ju informera er om att jag inte har mycket att göra där just nu.

Imorse när jag gick hemifrån så var det varmt ute och då menar jag verkligen varmt(!) Men det varade ju inte länge med tanke på att det blåste is sen när jag gick hem igen. Tråkigt! Jag kan bara säga att jag längtar sjukt till sommaren jag, mys :)

Men men. Gubben min är hemma om lite mer än en timme. Då lär vi nog sticka till affären. Kan ju gå bort till Ica men lika bra att spara det tills han kommer hem så vi kan ta bilen till Willys istället, visserligen har vi inte så mycket att köpa. Men lite i alla fall. Eller ja, det kanske blir Ica ändå? Sebbe får avgöra när han kommer hem ;) Lär i alla fall köpa lite margarin så vi kan steka pannkakor och jag lär ju baka en kladdkaka eftersom att Sebbe påpekade här om dagen att det var längesen jag gjorde en. Är det inte då man är lite skyldig och vara en snäll-söt flickvän och bara göra en så han blir glad? Haha! Han är glad ändå, tro inget annat ;P

Men nej. Har inte speciellt mycket mer att skriva. Kanske skriver något mer senare :)



Två bilder från sommaren 09.
Översta tagen av bror Robert.
Understa tagen av bror John.

Är det inte för underbart att bara kunna gå ut i shorts och linne istället för att pälsa på sig massa tröjor och en fet jacka?


Kommentarer
Postat av: T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

nej nt så fatligt :D

2011-04-07 @ 15:17:21
URL: http://tildewaller.blogg.se/
Postat av: annirene

svar: ja allt sånt har jag :) dock inget köksbord eftersom jag inte har något riktigt kök, utan ska hellre sätta in ett barbord där sen med två stolar till :) men dte är inget jag prioriterar just nu :)

2011-04-07 @ 19:00:27
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

2 st kyckling filéer som du steker så dom inte är rosa... Sen häller du i lite paprika och purjolök så det steks tillsammans lite... När det är klart så häller du i en burk Creme Fraiche med smak av franska örter.

Sen häller du ner det i pajformen och har lite ost över :)

Pajdegen gör du av grahamsmjöl och margarin :P

Så det är inte sådär jätte svårt :D <3

2011-04-08 @ 19:25:12
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0