Jag är lite dålig på dethär..

..med att blogga alltså.

Grejen är att jag egentligen är helt tom. Alltså noll fantasi om vad jag ska skriva om. Förslag?!

I vilket fall så kom det ingen update igår eftersom att jag var otroligt seg efter lördagen. Då - som skrivet tidigare - var det party. Började med lite förfest hos Keben och sen stack vi till lokalen där Robin och Hansson hade sin dubbel-20-års fest. Det vart full rulle och jag vet inte vad jag gjorde hela kvällen, känns det som, men det vet jag typ visste. Dagen efter (igår) var i alla fall mindre kul.

Men ja, kul var det i alla fall :)

Nu är det dock måndag och jag har hunnit med ännu en dag av praktiken. Nu är det ju visserligen så att jag sitter och skriver samtidigt som jag försöker kolla på Mamma byter bo - vilket inte går så bra. Därför; hejdå!

Kommentarer
Postat av: michelle

sv: jadu, vi har snackat om restaurang, laga smörgåstårta, gå på bio. Massa, men vi vet inte alls. Troligtvis bestäms det dagen innan om det ska bli som det brukar. Haha :p



Ett tips till din blogg! Inrikta dig på något, sen kan du skriva om alla andra saker som händer med självklart, men något speciellt som du tycker är roligt. Vissa har ju modebloggar och fotobloggar. Fixa något som är du :D

2011-04-04 @ 21:09:07
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Du kommer nog igång med bloggandet snart igen :D

Jag är glad för dom små uppdateringar du gör iaf :) <3

2011-04-04 @ 22:16:10
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Ja, kommer du skicka något idag :)? <3

2011-04-05 @ 18:21:13
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0