Jiddra inte med Zohan

Sebbe kom hem i samma sekund som jag åt min andra portion och efter att han hade ätit upp så stack vi till Willys och handlade upp alla mina pengar. Nästan. I hate it.

Ska bli skönt med ett jobb kan jag säga.

I vilket fall som helst. Receptet jag en gång tog hem för Chili con carne är lite annorlunda mot vad jag en gång var van vid. I skolan fick man alltid ris till. Därav trodde jag ju självfallet att det var så man åt det. På receptet står det att det gärna kan serveras med nachos. Sebbe där emot sa första gången vi åt det att man inte behöver äta något till bara lite bröd. Nu minns vi inte vad det var för bröd men den gången åt vi baguette till eftersom att brödet inte fanns på ica när Sebbe skulle bort och köpa det.

Så nu tänkte jag fråga er; Hur äter ni eran Chili con carne? Bara som den är eller har ni något till?




Kommentarer
Postat av: nathalie.

ris har vi alltid till iallafall :) det är godast så, och så har vi (jag) tur så blir det oftast rester till eric för lunch ;) slipper ju göra mat på morgonen då, höhö!

2011-04-17 @ 18:24:17
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/
Postat av: Linn Holstensson

Jag brukar äta med ris eller sallad. Du kan ju egentligen ha precis vad du vill till.

2011-04-18 @ 11:02:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0