Långhelg

Fick sluta lite tidigare idag och så fort jag kom hem gick jag ut på balkongen och gjorde Sebbe sällskap eftersom att det var sjuuuukt varmt och skönt ute! Det har ni väl känt?

Måste ju föresten tacka dom på selma eftersom att jag fick ett jättefint påskägg av dom! Tackar :) (alla som jobbar där fick)

Men nej, ska jag vara ärlig så har jag inte mycket att skriva. Tänker därför runda av så det inte blir en massa onödigt skrivet.

Glad påsk på er alla i alla fall och hoppas ni får en riktigt trevlig långhelg!


Bild från förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: michelle

sv: Åh! Tack. Jo, allt har gått bra :) Har idag och i morgon kvar så mycket kan fortfarande hända ;) haha.

2011-04-22 @ 11:19:59
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: emelie :)

Tack ska du ha :)

ja, jag ska fixa bättre bilder när jag orkar :) pussis

2011-04-22 @ 14:14:12
URL: http://emeliepuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0