Musik

Goddagens!

Min pojkvän gapade nyss åt mig att jag sjunger falskt. Elakt. Eller ja, det kanske är sant med tanke på att jag sitter här med hörlurar och lyssnar och sjunger med i alla fina låter medans han bara får höra en lite annorlunda version utav dom. Min underbara stämma fast utan musik. Lär ju vara helt underbart!

Men jaja, jag ska i alla fall dra bort honom från sitt nördande framför tv-spelet nu så vi kan åka till ÖB för att köpa kattsand. Nej, vi brukar inte köpa kattsand där, men det är nämligen så att djuraffären har stängt och det hanns inte med varken igår eller i fredags. Så nu ska vi försöka inviga någon ÖB kattsand också, för det är panik = dom kissar och bajsar i duschen. Jag älskar mina katter. ♥

Fast vi kommer säkert köpa något annat smått och gott också. Lika varje gång. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0