Tisdag

Jag ber om ursäkt till min fina vän Elin som klickade in på min blogg "typ 76 gånger" igår utan att det kom upp något nytt.

Kan bara säga att gårdagen blev lång. Började på praktiken 8.30 och blev kvar ända till strax innan sex. Så när jag kom hem var det bara att börja med maten direkt så igår han jag inte göra mycket för mig själv heller, haha.

Idag däremot blev det halv nio till fyra. Jag var nämligen själv där på eftermiddagen så jag stack den tiden vi brukar sluta. Dock hann jag inte klart med allt som "skulle" göras (var mer grejer jag skulle göra för att ha något att göra) så det får jag fortsätta med imorgon eller någon annan dag :)

Men nej, nu tror jag faktiskt att jag ska sätta på lite katte och sätta mig med min bok tills det är dags att börja med mat. Idag blir det i alla fall kyckling och ris om ni ville veta. Fast eftersom att jag i början alltid körde Currykyckling så steker jag även bacon till för att det är gott. Så ni vet bara, haha!

Ni har väl föresten sätt vad annorlunda min blogg ser ut? Jag är ju bra duktig ibland alltså.


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Ursäkten är godtagen :D

Jag tycker att din blogg blev väldigt fin :) <3



Och jag förstår om du inte hann igen :)

Puss på min underbara vän <3<3

2011-04-19 @ 18:43:59
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Vad har jag sagt om att mobba mig över internet :P Jag är så lång , jag är faktiskt hela 1,54 ;) <3

2011-04-19 @ 18:49:55
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grymt fin bild på dig evelina! :)

2011-04-20 @ 17:54:53
URL: http://emeliepuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0