Tråkigt!

Vid det här laget skulle jag stå och diska medans Sebbe stod i duschen. Eller ja, det brukar väl se ut ungefär så på vardagarna vid den här tiden i alla fall. Nu däremot har jag redan diskat min tallrik som jag använde när jag åt, ensam. Sebbe har inte kommit hem ännu med andra ord. Han ringde jag typ var klar med maten, kul.

Minst kul är väl att bilen är paj. Varför inte liksom?

Nog om det. Ska kolla om det är något kul på tv ikväll sen ska jag nog spela lite Move igen. Alltid lika kul ensam ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Min nya blogg:

www.eliinrk.blogg.se :)

2011-04-12 @ 10:40:56
Postat av: michelle

sv: Haha ganska kreativt måste jag säga ;)

Jo, egentligen vill jag skriva massor. Men eh, det faller halvvägs x)

2011-04-12 @ 19:09:19
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Jag längtar som en tok tills du kommer och säger att ni ska ha en liten busunge :D



Ajdå, jag saknar dom :/ <3

2011-04-12 @ 20:53:18
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0