foto!

Igår på jobbet så var cheferna + en vän till dom och hälsade på hos oss. Eller ja, hälsa på och hälsa på. De jobbade väl på lika mycket som jag och S.

Jag och S började dagen med att skruva ihop en hylla med hjälpa av Sebbes pappas skruvdragere, den var till mycket god hjälp kan jag säga - utan den vet jag inte om det hade slutat lika bra? I vilket fall, under tiden vi höll på så komm A & A först och efter en stund kom även L. När alla var på plats så var det faktiskt dags för fotografering, ja det var dags att fota höstens kollektion!

De hade faktiskt en hel del fina kläder som kommer nu till hösten! Så ni vet ;) Ja för ni vet väl vart jag jobbar? Om inte så här!

Nåja. Här om dagen så beställde till och med jag lite kläder därifrån, eller ja, en tröja och ett par strumpor ;) Bild på tröjan kommer här;


Är det någon annan som vart sugen så kan jag ju tipsa om att det faktiskt är REA på den just nu!
Den och en del andra plagg är det nu 50% på!



Men nej, nu är det faktiskt dags gör mat - pannkakor såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0