17.55

Eftersom att jag är ganska sämst på att skriva så jag kan ju bara säga att det kanske lite är pga. att jag är trött när jag kommer hem från jobbet men också så är det ju en annan stor anledning... nämligen... vad ska jag skriva? Jag skriver ju bara om vanliga tråkiga vardagsgrejer. Men det är ju det som händer i mitt kära lilla liv just nu så.

I vilket fall som helst. Igår var jag själv på jobbet (eller ja, S stack vid 10tiden) och försökte så gott jag kunde få ihop någon enstaka kollektion till säljarna. Det resulterade i att när jag gick hem vid fyra, ja då hade jag packat två st! Lite lite låter det som, eller ja, det var lite också om man jämför med dagens. Men jag kan ju försvara mig med att jag var ensam, osmart och även så tar det faktiskt tid!

Idag i alla fall så packade vi hela två team (vart ca 22st tror jag) och då kändes det faktiskt skönt att åka hem där vid halv fyra. Men än är vi inte klara, ska ju fortsätta imorgon såklart. Få se när det blir klart, på fredag måste de skickas i alla fall.

Har jag något annat kul att berätta då? Hm, antagligen inte. Så nu ska jag in på CDON och kolla om det finns någon kul film att beställa hem, annars sätter jag mig och läser tills det är dags att börja med maten.


Gammal bild på mig och älsk (maj 2010)
Helt sjukt vad tiden går
Snart är det två år sen
Två år sen som vi blev vi
Jag älskar min underbaraste ♥
Den bästa som finns!

Sebastian Karlsson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0