Tisdag

Ja idag är det tisdag. Dagen på jobbet har gått bra. Idag har jag dock inte setat med mina byten&returer som jag ska utan har hjälpt sandra att plocka och packa. Jelena är ju sjuk just nu så det är bara jag och S där på jobbet :)

Fast idag hade vi sällskap utav våra kära chefer. Vi fick se massa nytt av vårkollektionen, jiho! Alltid lika kul och jag hittade en favorit. Men men, än är det ju ett tag kvar tills dessa kommer ut så vill jag ha något får jag allt stå ut med att vänta, hihi!

Men nej ni. Ska förvarna er att det i alla fall, MEDVETET, inte kommer någon update imorgon. Ska jobba hela dagen, med massa roliga människor där - chefer + andra anställda som vi sällan träffar. Sen efter jobbet så blir det direkt till Uppsala för att äta lite god middag med jobbet :) Lite julavslut tillsammans.

Så nu ska jag runda av. Rulla vidare in på facet istället. Bye!


Förresten, så ni vet - jag ger upp utmaningen, orkar inte mer.. det slog mig också att jag har gjort det förr. Hah!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Din lilla mupp du kommer alltid få julkort från oss :D Vare sig du vill eller inte ;)



Vissa skickar vi till även om vi inte får några tillbaka :) Så du är förlåten :D <3

2011-12-13 @ 19:36:09
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Förstod att du inte skulle orka med utmaningen :P Jag kände det på mig :)



Men jag gillar dina inlägg för det :D <3

2011-12-13 @ 19:37:50
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0