Alla ♥ dag!

Ja idag är det alla hjärtans dag. Det är andra året som jag har min Sebastian vid min sida på just denna dag. Dock är han på jobbet idag, såklart. Exakt hela dagen!

Det mest tragiska med hela grejen är att jag inte har några pengar så jag kan inte ens köpa något till honom. Förra året fick han massa godis medans jag fick blommor och smycken - I like. Känns lite snålt att jag bara gav godis men inte är det så lätt alla gånger när man inte har speciellt mycket pengar? Nej det är det inte. Idag har jag i alla fall tio gånger så mycket MINDRE pengar än vad jag har förra året så idag kommer jag tyvärr inte kunna köpa något till honom. Känns inte alls bra.

Får lösa det på annat vis, det fixar jag säket :)

Förövrigt så vill jag bara säga att jag älskar min underbaraste av hela mitt hjärta. Tack för att du finns ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0