Onsdag idag..

Jag vill bara att det ska bli fredag jag. Då är det ju nämligen dags för våran inflyttningsfest. Jag får äntligen träffa Elin igen - var ju typ 100 år sedan... och ev. resten av mina tjejor? Beror på om dom kommer på något sätt att ta sig hit på eller inte bara, men men.. Cattis och hennes pojk skulle väl ev. komma hit en sväng i alla fall och detsamma med Linn och hennes. Så jag hoppas hoppas att resten kan komma också.. Annars får jag väl helt enkelt nöja mig med Sebbes kompisar, haha!

På tal om Sebbes kompisar så kommer en av dom hit redan imorgon. Sebbe skulle plocka upp honom efter jobbet så imorgon när Sebbe kommer hem från jobbet kommer även Matte att vara med. Med andra ord kommer han att sova här några dagar. Hur ska nu detta gå?

Nåja. Har precis skrivit två stycken cv:n som jag har skickat in till AF för att få godkända - eller ja i alla fall ett av dom. Så nu tänkte jag bege mig bort ifrån datan lite. Hejsvejs.


Bilden är från förra torsdagen då jag försökte få kort på min skjorta. Burken sprang bara efter mig hela tiden så jag gissade på att hon också ville vara med på kort ;)


Kommentarer
Postat av: michelle

sv: precis, ingen behöver ju se ;)

och har du tur hittar du kanske någon rolig sminkning till festen ? :D

2011-02-02 @ 18:44:12
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

FREDAG :D:D <3



Det är inte många timmar bort :D WOHO lilla jag är en liten glader ;)

Och då är Sebbe där så jag får träffa honom också:P haha!



SHOOLABOBO MÄMÄ <3

2011-02-02 @ 21:07:59
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

SV: hihi :) Mina små älsklingar är ganska så underbara :D



Ne, han får inte rymma :P Han måste ju få träffa din konstiga BÄBY :D



SHOOLAR <3

2011-02-02 @ 21:41:54
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: John

Synd att jag jobbar, hade vart skoj med inflyttningsfesten annars. Nackdelen med att jobba skift :(

2011-02-02 @ 23:04:49
Postat av: Emmie

sv: Härligt :) Helt okej med mig :) Ska du hitta på idag då? :)

2011-02-03 @ 09:45:36
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: nathalie.

Svar: Bra fråga ;) Nej men Eric måste hålla henne i nackskinnet och "trycka" henne mot sig, samtidigt som jag får fullt upp med att försöka klippa, hon sparkas.. Hon hatar när vi klipper klorna på henne. Brukar passa på när hon är supermysig. För är hon på lekhumör eller något så är det ännu värre! Så får hon alltid godis efteråt, så är vi vänner igen ;)

2011-02-03 @ 12:58:59
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0