Onsdag

Hej hallå.

Jag tycker mina inlägg bara blir sämre och sämre för var dag som går. Kanske beror det på att jag bara gör samma sak hela dagarna och att jag inte riktigt har ork när jag kommer hem? Något sånt är det nog.

I vilket fall så blir det kort dag imorgon. Ska ju lämna dom små missarna hos veterinären runt 7-8 på morgonen och sen sticker jag från jobbet(praktiken) vid 14 för att dom lär ju kunna komma hem sen igen också. Våra stackars missar, men dom klarar sig nog galant ;)

Men nej, nu såg jag nyss en såndär 30-dagars lista på en blogg så jag stal den. Denna är dock endast en bildlista så i 30 dagar så kommer det alltså komma upp en bild om dagen, hoppas vi på!

Dag 1: Självporträtt
Dag 2: Favoritpryl
Dag 3: En familjemedlem
Dag 4: En hobby
Dag 5: En gammal bild
Dag 6: Tema "grön"
Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp
Dag 8: En favoritbild
Dag 9: Dagens
Dag 10: Detta gör mig glad
Dag 11: Tokigt
Dag 12: Min vardag
Dag 13: Tema "ljus"
Dag 14: En vinterbild
Dag 15: Kärlek
Dag 16: Svartvitt
Dag 17: Ett ögonblick
Dag 18: Känslor
Dag 19: Här bor jag
Dag 20: Tema "olika"
Dag 21: När jag var liten
Dag 22: Mitt beroende
Dag 23: En sommarbild
Dag 24: Tema "blått"
Dag 25: Mat
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt
Dag 27: Tema "två"
Dag 28: Väder
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv
Dag 30: Valfri bild

Jag börjar med dag nr 1 redan nu.


Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Jag har tänkt att börja med en sån där.. Men jag är så dålig på att hålla det :P haha!



SVAR: Är du helt säker? Jag tror att jag har fått ett litet fel till iaf :P<3

2011-02-23 @ 18:59:14
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0