Segt.

Nu har det gått en stund sen senaste inlägget igen. Men kanske ganska förståeligt med tanke på att vi har haft besök sen i torsdags och även en inflyttningsfest som hölls igår.

Igår så började vi dagen med att tvätta lite och sen begav vi(jag, älsk och matte) oss iväg till bowlingen och körde tills tiden gick ut - en timme alltså. Sebbe vann med ett poäng över mig och Matte behöver vi ju inte tala om där på slutet :) Kan ju i alla fall påpeka att dom båda körde strike i första kastet dom gjorde, haha!

Runt sju så kom Elin och Jocke hit, vilket var superkul eftersom att jag inte träffat Elin på hur länge som helst. Sen var det ju även första gången Elin och Jocke fick träffa Sebbe så det var ju på tiden. Jag är i alla fall glad åt att dom tog sig hit, dom var ju dom enda av dom jag bjöd som kom så det var ju tur att dom kunde i alla fall. När dom stack så sa även Jocke att nästa gång får det bli vi som åker till dom och hälsar på och det håller jag verkligen med om, har ju inte träffat lilla Mollybus på hur länge som helst heller ju. Eller ja, nu är hon ju inte så liten längre då men jag har inte sett henne stor i verkligheten ännu utan bara på bild så hon är visste liten ;)

Runt nio kom det lite mer folk. (Ja, alla kom extremt sent - förutom Elin och Jocke.) Och sen höll vi igång lite tills det vid 22-23 kom några till. Det var riktigt trevligt och är glad åt att dom som kom kom. Var ju till och med en bunt som offrade sig att ta en taxi för att ta sig hit, snällt! (för våran del inte för deras plånböcker;))

Det tragiska med hela kvällen var väl kanske att vi tydligen har tråkiga grannar. Runt halv tolv stod det en piketbuss och en vanlig polisbil utanför och när jag gick till köksfönstret lyste dom med ficklampan rakt på mig och började gå mot porten. Någon hade alltså klagat på att det var för hög musik. Sebbe och två till gick ut och pratade med dom och öppnade även dörren in till oss och frågade om det var för högt. Polisen tyckte dock inte att det var så farligt så vi har nog bara känsliga grannar ;) Bortsätt från det så var det en lyckad kväll!

Fick lite skojiga saker utav Robin och Maddis också som inflyttningspresent. Av Elin och Jocke fick vi två blommor och sen fick vi någon dricka av Sebbes bror och hans flickvän eller vilka det nu var ifrån, haha. Så tackar för det!

Nåja, nu har jag bara skrivit massa skit egentligen så nu ska jag runda av och krypa över och mysa med min underbaraste istället. Jag älskar min Sebastian ♥


Kommentarer
Postat av: elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Det var verkligen jätte trevligt :D Jag håller med om att ni borde komma till oss någon helg :D

Tråkigt bara att ni har känsliga grannar, FY på dom :P



SHOOLABOBO MÄMÄ <3



p.s Sebbe var godkänd :D Du har hittat en bra kille :)

2011-02-05 @ 21:31:29
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: elin =) 18 år och mamma till Molly <3

SVAR: Jag läste hennes kommentar... Men alltså jag kan inte tycka något annat än att det är totalt själviskt faktiskt :/ Känns lite hemskt att skriva, men jag känner så :/



<3<3

2011-02-05 @ 21:39:07
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Michelle

sv: äh, blev säkert skitbra :D



jo, jag räddade ju hennes liv. Men jag vill inte tro på det själv, att jag skulle vara någon sorts "hjälte", en räddare. Det känns jätteoverkligt, och först förstod jag ju inte ens att det var så allvarligt som det var.

Det sjönk lixom inte in.

Men antar att såna saker inte är så lätta att smälta.

2011-02-07 @ 15:23:55
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: k a t t i s -v-

hej :)

är inne på hemnet hela tiden :/ men finns ingen bra så tänkte skriva ut det och som rubrik för de kanske var någon gävlebo som skulle sett de å hade nå tips men icke picke :(

2011-02-07 @ 20:01:11
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0