Snö.

Måste det inte vara extremt tråkigt att vara postsnubbe som måste åka runt på en såndär "moped" (nej jag minns inte vad dom heter när dom är trehjuliga ;)) i sådant här väder? Skulle då jag tycka i alla fall. Jag lider med mannen som åker runt här utanför just nu.. fast visserligen är ju vädret rätt lugnt just nu. Men han kanske har åkt ett tag vad vet jag.

Blir bara ett litet snabbt inlägg nu. Magen kurrar så måste fixa lite lunch, blir nudlar eftersom att gubben min käkade upp pannkakorna till frukost, elakt.. I vilket fall så är han hemma idag. Skulle åka cross eller något sånt, kul väder för sånt, höhö.

Nu ska jag i alla fall bjussa på en busig Maya:


Som jag förklarade igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0