Ensam hemma.

Är ensam hemma idag. Egentligen skulle Sebbe åka hem en sväng igår efter att vi hade varit hem till mina parents men det var lite för sent - blir ju mörkt så tidigt (han ville åka cross) - så det fick bli idag istället. Han åkte redan vi halv nio imorse så att han skulle komma hem under dagen istället för senare på kvällen. Det är bra :)

Men ja, vad har jag gjort hela dagen då? Jo jag började med att gå upp en halvtimme efter att Sebbe åkt, kunde inte riktigt somna om plus att jag hörde att någon kisse kräktes och se där stod Maya och spydde på mattan även om Sebbe precis plockade upp en spya innan han stack. Not good.

Efter det så käkade jag väl frukost, satte mig en sväng vid datan, läste lite bok tills jag tillslut kände min hungring, fixade lite nudlar, åt lite nudlar, satte mig här igen för att glo lite plus skriva av kladdkakereceptet som jag fick av Nathalie på fb förut - nu ska jag baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0