Ibland blir man rädd.

Skolan tog slut och sen dess har jag glidit ifrån mina vänner en del. Eller åtminstonne så känns det så, nu träffas man inte varje dag längre. Sen flyttade jag på det också och nej, det har inte gjort någonting direkt mycket bättre.

Jag och Annirene har varit vänner längst utav dom som gick med mig i klassen. Under skoltiden hade vi väl aldrig samma tighta vänskap som vi hade innan skolan gick igång. Vi har ett x antal minnen tillsammans. Det är positiva minnen och negativa minnen (som man idag kan skratta åt). Det har varit allt från att gråta i varandras armar till att skratta tills lungorna är tomma och magen värker under våran vänskap. Det har varit allt.

Ett tag nu sen skolan tog slut så har vi knappt pratat. Ja vi har alltså varit sämst på att hålla kontakten. Men när saker och ting inte står rätt till så får man se till att bevisa att vänskapen är viktigast av allt. Nu har Annirene skrivit; Tack käraste Evelina, det är såna fina ord som alla behöver höra, speciellt när man har det lite jobbigare. Även om jag inte visar det tillbaka till dig så finns jag alltid här på samma vis som jag vet att du finns för mig och det är därför jag uppskattar dig så himla mycket! Alla mina vänner är guld värda som tror så mycket på mig och du är en av dem <3 och det säger ju allt.

Även om vi inte är tighta som förr, även om vi är sämst på att hålla kontaken, även om vi glidit mil ifrån varandra. Så kommer vi alltid, på något vis, att bry oss och finnas för varandra.

Jag är tacksam för tiden jag har haft med dig vännen och jag är tacksam för att vi trots allt bryr oss än idag. Även om allt inte är detsamma. ♥

Och för att Annirene igår nämnde att hon kollat på gamla bilder på oss så blev jag helt enkelt tvungen att kolla in dom och här är väl ett LITET smakprov av allt som finns. Haha fy vilka minnen!


























Haha ja...


Kommentarer
Postat av: Emmie

sv: härligt :) Jodå, allt fint med mig.. Ska du hitta på idag då??



Jag hittade till din blogg när jag klickade runt lite på bloggar :)

2011-01-20 @ 14:02:15
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: annirene

haha fysjutton vilka bilder alltså, det är fan sjukt hur mycket minnen vi har ihop :)

2011-01-20 @ 18:37:54
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: Emmie

Sv: Idag har jag städat och donat :P Ska du hitta på ikväll då? :)

2011-01-20 @ 19:12:02
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: annirene

svar: hahah skoja inte :D men äh, vi var små och hade skitkul :D

2011-01-20 @ 22:51:25
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: Emmie

Sv: igår kväll var det soffan och tv:n som gällde :P allt väl med dig idag då? :)

2011-01-21 @ 09:02:58
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: K a t t i s -v-

blev buss till station och sen till avesta och därifårn tog jag tåget sen :D

haha bilderna är inne nu(; ska nog inte göra så mycket i lgh eftersom att vi snart flyttar och får nog inte ut mycket av lgh.. skulle kunna kommit idag, för nu åkte f iväg på fotboll och spelar sista matchen halv 1 inatt :(

2011-01-21 @ 15:51:08
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0