Lördag

Goddagens.

Som jag skrev tidigare så skulle jag och mannen i huset precis åka hem till min lilla familla ju. Sagt och gjort. Väl där tog vi en liten fika samt att vi fick broderns gammla skrivare för några sedlar. Så på vägen hem åkte vi över Västerås för att åka förbi Media Markt - krävs ju patroner för att kunna skriva ut något. Dock kom vi på när vi kom ut att det självfallet även krävs papper? Smart asses liksom.. Gick in igen och plockade åt oss både vanliga skrivar papper och fotopapper såklart - allt mycket bra att ha tyckte jag.

Träffade även på Linnsan där inne eftersom att hon jobbar där. Det var ju trevlans, var ju ett tag sen nu så.

Men men. Gubben ligger i soffan och glor på film och jag har legt och läst största delen av kvällen. Kanske ska jag bege mig tillbaka till soffan? Ahaaaani ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0