Måndag.

Goddagens.

Idag har jag ringt lite sådana roliga samtal igen. Jag lär ju liksom springa runt och visa upp mig på olika förskolor tyckte Torsten (såklart så har han rätt) eftersom att förskolor hellre ringer ut vikarier som dom har någon aning om vilka dom är.

Ska iväg till en förskola imorgon. Två på fredag, plus att jag ska till AF på fredag också. Med andra ord har jag mycket att göra på fredag - Sebbes lediga vardag liksom. Surt.. Men men.

Men nej, nu lär jag springa ner till ICA. Kanske ska jag ta någon runda så jag ser på ett ungefär vart förskolorna ligger? Kan ju vara bra att veta :) Men nej, tänker inte kolla upp alla som ligger i "närheten" vissa ligger trots allt 3km bort..

Nåja, ICA i alla fall. Bye!


Kommentarer
Postat av: annirene

svar: mjo :/

2011-01-11 @ 14:49:37
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: K a t t i s -v-

haha sådär gör våra katter också, blir galen !!

2011-01-17 @ 09:58:57
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0