Home!

Goddag!

Nu är vi äntligen hemma igen!

Har haft en bra vecka i Motala men som man säger så "borta bra men hemma bäst". Började i alla fall med att hämta hem våra missar igår och sen blev det soffan restern av kvällen - skönt!

Nåja, har inte så mycket att säga om veckan om jag ska vara härlig. Har inte hänt något speciellt, kollat på folkrace, spelat minigolf (äventyrsgolf), varit på sjövik, lyssnat på åska och regn, umgåts, handlat 100 gånger och ja, lite sånt.

Idag är älsk hemma hos sina föräldrar, fixar det sista med rc bilen inför helgen och när han kommer hem ska vi nog åka över till Västerås - jag ska nämligen kika efter en ny mobil hade jag tänkt. Är ganska sugen på en sån som min ena bror har, men ska kolla lite i alla fall, får se vad det slutar med :)

Men nej, nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0