It's been awhile

Oh, idag är det redan fredag! Vilket betyder att snart kommer mor och far hem från deras norrlands-semester och jag och älsk sticker iväg på våran semester med lite vänner - fast våran blir ju till Motala inte till norrland. I vilket fall så åker vi troligtvis iväg på söndag, det beror lite på när mina föräldrar kommer hem :)

Men eftersom att det börjar närma sig så tänkte jag faktiskt bege mig till sovrummet och börja packa lite. Lite kläder och annat som inte kommer att användas innan vi åker. Får se vad jag kommer på. Anledningen till att jag redan tänker göra det är för att jag inte vill vara ute i sista sekund = samma dag, då glömmer jag säkert något som jag gärna vill ha.

Nåja, över till något annat. Som jag skrev sist så hade jag ju klickat hem lite kläder från GinaTricot i måndags, igår kom dom. Tur var väl att jag var hemma för jag hörde att det knölades i påstlådan men han fick inte riktigt in paketet så jag öppnade dörren och tog emot det på det viset istället. Annars hade jag väl troligtvis fått ett sms imorse om att det låg på Coop om inte det hade dröjt ända til måndag då!

I vilket fall så tänkte jag visa nu vad jag beställde. Men har inte tagit kort på kläderna så lånade från gt's hemsida istället;


49kr (rea)                            129kr                                   79kr   

Som ni ser så blev det mest vanliga "tråkiga" linnen men jag känner att jag behöver baskläder då mina linnen här hemma börjar bli lite för utnötta, haha. Mitt svarta (sånt till vänster) t.ex. det har jag kastat för att det var mer hål i det än vad det var helt. Ska köpa ett nytt svart sen också men blev lite för dyrt med allt på en gång (dom kostar ju 99kr i vanliga fall) så får ta det en annan gång.

Skulle gärna ha ett i varje fall ;) Rolig jag är va?

Nåja, över till packningen. Har ett tag på mig, Sebbe är hemma hos sina päron och meckar med rallycrossbilen idag så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0