Semester

Nu äntligen har jag semester! Vet dock inte vad som kommer hända hela Juli månad ännu.

Något som i alla fall är planerat är;
♦ Åka till Motala v.29
♦ Rallycross i Karlstad 30:e-31:a (bara grabbarna får klart bilarna, annars jävlar! haha)
♦ Träffa Elin någon gång, dock inte bestämt NÄR

Känns som att det inte blir mycket mer än så med tanke på att vi inte hinner mycket mer. Får se om Elin kanske kan komma i helgen eller om hon får komma nästa vecka då det är Powermeet i helgen, vet inte om vi ska dit eller ej - återstår att se!

Sen får vi se om vi kommer bo i mammas och pappas hus veckan innan motala för att vara där när dom kommer hem med husvagnen och så, beror lite på. I sådana fall blir det mamma och pappa som åker med våra små bebisar till svärföräldrarna där dom ska bo när vi är borta.

Nåja. Innan allt detta så lär ju Sebbe få semester och det får han på torsdag! Så innan det blir det inte mycket speciellt att göra. Vet inte vad jag ska sysselsätta mig med på dagarna; Städa? Baka? Läsa? Film? Haha ja, det finns ju säkert något - är ju inte så många dagar till torsdag direkt, haha!

Men nej. Nu ska jag runda av här, har ju ändå inget speciellt att skriva om. Men innan det ska jag bjuda på lite blandade bilder från senaste tiden :)



Så här såg jag ut när vi skulle ut och äta med jobbet, haha..
Kanske lite väl "uppklädd" med tanke på att vi jobbade också, hm.


Här är tårtan som jag skrev om för ett tag sen.
Jordgubbar och maränger - mmums!


Och sist men inte minst dom fina somriga blommorna som älsk kom hem med för några dagar sen ♥
Och ja nu tog ju jag bilden idag så nu är dom påväg att vissna lite :( haha.


Kommentarer
Postat av: michelle

sv: sno på du ;)

Jo, ett tag så gjorde jag såna här hela tiden :p men kan ju vara ganska tråkigt för andra att läsa, egentligen bara kul att göra själv :p

2011-07-05 @ 00:22:16
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: John

Ni SKA till Powermeet :)

2011-07-05 @ 00:32:04
URL: http://donken.nu
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Bara för att du är skit snygg :D



Ja, vi måste bestämma hem helg :) <3<3

2011-07-05 @ 09:50:16
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0