Lista

1. Gillar du någon person just nu? - Jag älskar någon just nu!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - S på jobbet, annars Sebbe hemma :)
3. Hur lång är du? - 162 tror jag
4. Vilken är den senaste filmen du sett? - Disturbia

5. Vem ringde du senast? - Linneah, frågade om de hade donken i Sala men dom var ju sämst så det hade dom inte....
6. Vem ringde dig senast? - E på jobbet
7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - Grattis på födelsedagen :) - Marcus
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Sms :p
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Förlovade sambos ;)
10. När såg du senast din mamma? - Lördagskväll
11. Vilken ögonfärg har du? - Brun-grön typ :)

12. När vaknade du idag? - Strax efter tio tror jag det var, skönt att få sova uuut!
13. Vilken är din favoritjulsång? - Haha kommer inte på någon nu :p
14. Vilken är din favorit plats? - Vet inte det jag, sängen :D
15. Vilken plats föredrar du minst? - Vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - I ett hus med en liten familj :)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? - Minns jag inte, om det nu var något ;)
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? - Sebbe, haha
19. Hur stor är din säng? - VÅR säng är 180 <3
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar



21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Trosor :p
22. Hur många kuddar har du i sängen? - Fyra stycken :)
23. Hur många landskap har du bott i? - Jag vet ju knappt vad landskap är, pinsamt nog.. hahah! 2 tror jag det blir nu i alla fall.
24. Vilka städer har du bott i? - Om nu Norberg räknas som stad så två, annars en och en halv då, haha! Norberg och Enköping.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Är nog en strumpmänniska. Men jag tänker på mina fötter så försöker vara rätt mycket barfota också :)

27. Vilken är din favoritglass? - Det vet jag inte
28. Vilken är din favoritefterrätt? - Vet jag inte heller, haha
29. Tycker du om kinamat? - Jodå
30. Tycker du om kaffe? - Nja, duger ;)
31. Vad dricker du till frukost? - Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? - Rör mig hela tiden, men är nog mest mage :)
33. Kan du spela poker? - Ja, men jag minns inte nu hur man gör
34. Tycker du om att mysa/kela? - Jaaa <3
35. Är du beroendemänniska? - Inte riktigt skulle jag säga
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Hm.. tror inte det?
37. Vill du ha barn? - Ja, såklart. En pojke och en flicka :p
38. Kan du några andra språk än svenska? - Lite engelska då kanske, haha
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? - Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Helst? Roliga saker
42. Äger du dyrbara smycken? - Ja, speciellt ringen på fingret <3 Men finns mer, så som halsband från farmor som inte längre lever och sådana saker :)

43. Vilket är ditt favorit program på tv? - Har nog inget speciellt
44. Vem är den roligaste männsikan du känner? - Hm, bra fråga :p
46. Sover du med gosedjur? - Ibland sover våra kissar med oss, dom är gosiga djur

47. Vad har du för ringsignal? - Från och med du - Oskar Linnros
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten - Jodå det finns lite hemma hos mor och far
49. Flirtar du mycket? - Nej
50. Kan du byta olja på bilen? - Min pojkvän kan :D
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? - Nej
52. Senaste bok du läste? - En dag. Läser den just nu, eller inte nu nu men jag har inte läst ut den liksom..
53. Läser du dagstidningen? - Läser Brott&Straff i en tidning vi får, haha
54. Prenumererar du på någon veckotidning? - Nej
55. Dansar du i bilen? - Haha va?
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? - Rix FM tror jag, annars var det Sebbe som hade P3 på
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Arbetstider
58. När var du i kyrkan senast? - Januari, på morfars begravning - eller kapell kanske det kallas dom där lite mindre grejorna.
59. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? - Hm, Marit tror jag? Inte den ena Marit, men den andra
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? - 4 nätter blir det väl då tror jag. Fjällen med några från 3BF :) (är inte säker på om det är fyra, sov stuga någon natt)

61. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? - Min pojk sa jag älskar dig när han gick hemifrån imorse. Men nej, det gör vi varje dag så det var nog här om dagen när han kom hem med lite blommor till mig :)
62. Från vem fick du senast sms och va stog det? - Sebbe, "Gör du då:p"


Så, dags för lunch! :)

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Kan kolla med svärmonstret när hon har semester :)

2011-07-05 @ 20:30:45
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Jaa :D Det finns ett par bilder att välja mellan ;) <3

2011-07-05 @ 20:31:41
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0