Bildregn


Gick ut 1:an                                   Sundbo i 2:an

Skoldag i 2:an                            Sälen i 2:an

Skoldag i 2:an                         Gick ut 2:an
 
Helags i 3:an                           Skoldag i 3:an

Skoldagar i 3:an

Öppet hus i 3:an                     Mässa i sthlm i 3:an

Studentkryssning i 3:an                       Studentfest 1 i 3:an

Studentfest 2 i 3:an                      Studentfest 3 i 3:an

Studentfest 4 i 3:an                               Bal i 3:an

Sist men inte minst; STUDENTEN!


Shit vad tiden har gått egentligen! Jag kan knappt förstå att det redan gått ett år sedan vi tog studenten nu. Ovan kan ni se bilder från hela gymnasietiden! Då tyckte man allt gick så sjuuukt sakta - allt var segt och värdelöst. Nu har allt bara svischat förbi och nu är det redan ett år sen man tog sista stegen där. Oh, fan vad jag är bra ;)

Det kanske är som dom säger, tiden går bara snabbare och snabbare ju äldre man blir..


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Tiden går verkligen fort :O Molly är ju snart 2 år, herregud!

Jag tyckte att det var nyss som jag fick ett plus på stickan :P

2011-06-14 @ 20:58:49
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0