Cross.

Hejsan tjosan.

Blivit lite kasst med update här, men vad gör det? Fint väder!

Igår stack vi i alla fall hem till Sebbes föräldrar för att Sebbe skulle ut och åka lite cross med hans vänner.


Inte för att jag, efter att stått och hållt i den, förstår hur folk kan åka runt på sådana där höga och tunga saker men... det är väl lite hothot och se sin gubbe sitta där ändå ;) Inte för att jag ser så mycket för jag ser ju bara när han åker hemifrån. Men ja, farligt är det..

Efter att dom hade åkte klart så blev det i alla fall käka lite grillat tillsammans med svärföräldrarna. Gubbarna med öl och jag och Britt-Marie med några glas vin. Trevlans. Efter maten for vi vidare hem till Robin där kvällen fortsatte med lite drickande och mycket skratt. Slutade med att Sebbe somnade på soffan och jag kollade på film, med andra ord var vi först med att lägga oss - kanske var det därför han väckte alla sina vänner med lite stänk med vatten i ansiktet imorse då? Haha! Eller ja, Robin kanske fick ett halvt glas, men är man vänner så är man. Vet inte hur många brottningsmatcher dom hade igårkväll.

En sak till som hände under kvällen igår var väl att grabbarna "fula" rakade bort allt sitt hår. Aj vad jag tycker synd om mig och Maddis just nu.. Men men, innerst inne älskar jag pojken min ändå ♥

Men nej. Nu ska jag runda av. Tänkte bara berätta lite kort om helgen. En annan sak, jag har ätit årets första jordgubbar idag! MUUUUUUMS! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0