Lovely

Ååååh vilket väder! :)

Det första jag såg imorse;

Ser ni vad den visar? 35°! Okej, det var sol. Okej, jag vet inte hur ärlig den där termometern är med tanke på att den satt där när vi flyttade hit men hallåå klockan var tio över nio på morgonen! Åh vad underbart.

Började dagen lite lugnt framför datan innan jag sen begav mig till Scoop för att lämna in ett par shorts och få ett par nya. Ja, jag har råkat köpa på mig tre par shorts! Eller ja, inte betalda ännu, blir när lönen kommer :) Efter det gick jag hem med mina shorts och sen begav jag mig ut på en liten promenad. Man lär ju ta vara på vädret liksom. Jag tror att jag var ute i ungefär 45 minuter, vilket var riktigt skönt!

Väl hemma blev det att slänga sig ner på golvet/balkongen med en film på datan. Det är ju perfekt, för jag  måste liksom har sysselsättning för att kunna ligga och få färg på kroppen. Sen om det blev någon färg, det tvekar jag på, haha. I alla fall så har jag även damsugit här hemma och tvättat lite, det sista är i tummlaren nu som jag faktiskt tänkte gå ner och hämta upp nu, men innan det;



Jeans, röda & svarta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0