SM

Har precis fått i mig lite mat som älsk fixade så fort vi kom hem. Vi har nämligen varit i Strängnäs idag eftersom att det var Rallcross SM där. Sebbe ville mest dit för att se Tiger och hans vrålbil men jag följde med och höll mig lite updaterad om hur det går för kusin, han kör ju faktiskt SM också den här säsongen, alltså inte bara Svealandscupen som bror och Sebbe kör.

• Efter första heatet hade han i alla fall bästa tid - Han kom även etta.
• Andra heatet vet jag dock inte någon tidsplacering men han kom trea i heatet.
• Tredje heatet så ledde han stort enda tills han bara vek av och ställde sig breve banan, ja något var fel. Alltså kom han då sist i det heatet. Men han var redan klar för final som tur var.
• I B-finalen hamnade han på en tredje plats, grattis till honom :) Riktigt snyggt kört av honom hela dagen tyckte jag!



Bild på kusin från Bollnäs för några veckor sedan. Bild tagen av bror John.

Nåja, solen har legat på lite halvt hela dagen, jag som trodde det skulle vara kallt så jag drog på mig vinterjacka.. kul.. Känns ju i ansiktet nu att solen har vart vid liv!

Igår så firade vi även ett helt års förlovning! Vart fan tar all tid vägen? Åren bara flyger.. Men jag är glad ändå :) ♥

Ikväll blir det nog filmmys med nya filmen! För nej, det blev aldrig av i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0