Svar, igen..

amanda om Svar::
haha , ja det är jag amanda din vän ;)
men nu hänger jag inte med, är det jobbet som ska flytta eller är det du och sebbe? haha.

När har du ledigt i sommar? om du har ngn ledghet vill säga :)


Svar; Haha, bra, kan vara bra att veta ;)
Haha nej det är klart, inte så lätt att veta kanske när jag skrev jag och S, men det är jobbet som flyttar :) Försöker skriva Sebbe om jag skriver om honom, så nu vet du, hihi.

Jag har ledigt hela juli :) Fast åker bort i alla fall en vecka, 29 :) Du då?

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Jag tycker inte att du ska säga nej :)

Åk dit, bli sminkad och ta foton sen så skiter du i att köpa några bilder men har fått göra en kul sak, plus att du kan ta bilder själv hemma sen ;) <3

2011-06-26 @ 01:22:37
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0